BURMISTRZ MIASTA I GMINY NEKLA
na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. , poz. 902)
OGŁASZA NABÓR NA
WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTORA DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W URZĘDZIE MIASTA I GMINY NEKLA
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse,
6) znajomość przepisów dotyczących podatku VAT,
7) doświadczenie zawodowe min. 2 lata pracy na podobnym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości budżetowej, ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ustawy o samorządzie gminnym,
2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej,
3) umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole,
4) wysoka kultura osobista,
5) odporność na stres,
6) odpowiedzialność, samodzielność, dokładność.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
Zadania podstawowe:
1) prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów i wydatków w zakresie Urzędu Gminy,
2) przygotowywanie sprawozdań budżetowych kwartalnych, półrocznych i rocznych z wykonania dochodów i wydatków budżetu Gminy,
3) uzgadnianie i dekretacja wyciągu bankowego,
4) wystawianie faktur, not księgowych oraz prowadzenie ewidencji, rozliczanie, uzgadnianie, sporządzanie deklaracji VAT i przekazywanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego,
5) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową dla: Biblioteki i Nekielskiego Ośrodka Kultury,
6) sporządzanie zestawienia obrotów i sald dla w/w jednostek oraz kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych,
7) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych urzędu,
8) uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną,
9) udział w pracach związanych z przygotowywaniem materiałów oraz uchwalaniem budżetu Gminy,
10) analiza oraz składanie z wykonania wydatków w poszczególnych paragrafach w stosunku do planu,
11) przekazywanie dowodów do archiwum zakładowego w zakresie swojego stanowiska pracy,
12) wykonywanie innych, nie objętych niniejszym zakresem czynności spraw doraźnych zleconych przez Burmistrza i Skarbnika.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Miejsce pracy nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy).Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego (druk kwestionariusza jest zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej: nekla.nowoczesnagmina.pl),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach zawodowych i umiejętnościach,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.922) – dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru.
6. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z:
- napisem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Miasta i Gminy Nekla”, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Nekla bądź przesłać przesyłką pocztową na adres: Urząd Miasta i Gminy Nekla, ul. Dworcowa 10 ,62-330 Nekla –
w terminie do dnia 30.04.2017 r.
O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
7. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie pozostają bez rozpatrzenia z przyczyn formalnych.
8. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Nekla w dniu 04.05.2017 r.
9. Konkurs przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
1) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
2) postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez:
a) ocenę merytoryczną złożonych dokumentów aplikacyjnych,
b) rozmowę kwalifikacyjną i/lub test kompetencyjny.
Nekla, dnia 31.03.2017 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Nekla
Karol Balicki